۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۰۸

کرانچار بعد از برد گهر؛

جا داشت یکی دو گل دیگر هم بزنیم/ واکنش به تغییر زمان بازی استقلال - سپاهان

جا داشت یکی دو گل دیگر هم بزنیم/ واکنش به تغییر زمان بازی استقلال - سپاهان

دورود - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم سپاهان اصفهان معتقد است که در بازی امروز تیم گهر جسورانه بازی کرد ولی سپاهان می توانست یکی دو گل دیگر نیز به این تیم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از بازی گهر دورود و سپاهان اصفهان اظهار داشت: من دیروز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی هم اعلام کرد که ما اینجا آمده ایم که امتیاز بگیریم و باید این مسابقه را می بردیم که همین طور هم شد.

وی ادامه داد: یک اصطلاح است که می گوید وقتی شیر زخمی می شود خطرناک تر است، که این موضوع مصداق تیم گهر دورود بود و به بازیکنانم گفته بودم که تیم گهر را دست کم نگیرند، به هر حال گهر خوب بازی می کند ولی علی رغم بازی خوب نتیجه را واگذار می کند.

کرانچار یادآور شد: مسابقه از جانب هر دو تیم خوب برگزار شد، گهر بسیار هجومی و با انگیزه مقابل سپاهان ظاهر شد، ولی به نظر دو گل نیمه نخست بازی منجر شد که سپاهان به سمت پیروزی هدایت شود، این در حالیست که علی رغم گلهای زده شده گهر بازهم به مقاومت ادامه داد و تلاش کرد نتیجه را جبران کند که موفق نشد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه علی رغم بازی جوانمردانه گهر به نظر من جا داشت که یکی دو گل بیشتر هم بزنیم، افزود: همچنین به تماشاگران گهر دورود هم تبریک می گویم که تنها  از تیم خودشان حمایت کردند و حتی شاهد بودیم که در پایان بازی بازیکنان ما ر نیز تشویق کردند که این امر نشان می دهد یک جو سالم ورزشی بر ورزشگاه دورود حاکم است.

کرانچار با یادآوری اینکه من برای نخستین بار است که به شهر و ورزشگاه دورود می آیم، افزود: از زمانی که بازیهای گهر به شهر دورود انتقال پیدا کرده چنین جوی بر بازیها و ورزشگاه تختی دورود حاکم بوده که این امر نشان دهنده علاقه وافر تماشاگران دورودی به تیم شان است و به طور قطع این تماشاگران برای دیدن یک بازی زیبا آمده بودند و تیم گهر نیز جسورانه بازی کرد.

وی با بیان اینکه در طول بازی متوجه ذره ای اعتراض یا هتاکی تماشاگران نشده است، از میزبانی تیم گهر دورود در این بازی تقدیر کرد.

کرانچار همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کردید با چهار گل گهر را شکست دهید؟ نیز یادآور شد: امروز اگر ما با اختلاف یک گل هم می بردیم بازهم راضی بودیم چرا که نیاز داشتیم برای باقی ماندن در کورس قهرمانی گهر را ببریم، بعد از نتیجه خوب مقابل النصر امارات، به بازیکنانم تذکر دادم که مبادا گهر را دست کم بگیرند چرا که من می دانستم گهر تیمی است که تلاش می کند نتیجه را به نفع خود تمام کند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان همچنین در خصوص تغییر زمان بازی این تیم در تاریخ 9 فروردین ماه مقابل استقلال تهران در چهارچوب رقابتهای جام حذفی عنوان کرد: من تا الان در این خصوص چیزی نشنیده ام اما اگر این تغییر انجام شود سازمان لیگ باید در قبال آن پاسخگو باشند، ما از برگزاری بازی در تاریخ 9 فروردین حمایت می کنیم اما به هر جهت تابع سازمان لیگ هستیم و هر زمانی که به ما برنامه بدهند به میدان خواهیم رفت.

کد خبر 2011556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha